Technical FAQs-gr

Flag_of_Greecesm2000px-Union_flag_1606_(Kings_Colors)sm

Ε; ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΟΚΑΡΕΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ.

A.  

Επανεκκινήστε το τερματικό πατώντας ταυτόχρονα το “κίτρινο” κουμπί και το κουμπί με την “τελία (.)” ή αποσυνδέστε το τερματικό από την τροφοδοσία και συνδέστε το ξανά.
Εάν τα μέτρα αυτά δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης μας στο 7777 6622.

Ε; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

A.  

Επικοινωνήστε με τη Γραμμή Υποστήριξης στο 7777 6622.

Ε; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ “ALERT IRRUPTION” ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ

A.  

Επικοινωνήστε με τη Γραμμή Υποστήριξης στο 7777 6622.

Ε; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ POS ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ TCP/IP ΓΙΝΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ Ή ΑΣΠΡΗ

A.  

Έχετε χάσει τη σύνδεση με τον δρομολογητή / διακόπτη διαδικτύου σας. Επανεκκινήστε το Τερματικό POS πιέζοντας ταυτόχρονα το κίτρινο κουμπί και το κουμπί με την “τελία (.)” ή αποσυνδέστε το τερματικό από την τροφοδοσία και συνδέστε το ξανά.

Ε; Η GPRS/3G ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ POS ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

A.  

  • Ελέγξτε την ισχύ του σήματος:
     Αν η ένταση του σήματος είναι πολύ χαμηλή ή η ένδειξη εμφανίζει “NO SIGNAL”, αλλάξτε τη θέση σας μετακινώντας πιο κοντά σε ένα παράθυρο ή σε ανοιχτό χώρο.
  • Επανεκκίνηση:
     Απενεργοποιήστε το Τερματικό POS πιέζοντας συγχρόνως τα κουμπιά κίτρινου και κουκκίδας. Στη συνέχεια, ενεργοποιήστε το τερματικό σας πατώντας το πράσινο κουμπί.
  • Ελέγξτε την κάρτα SIM:
     Απενεργοποιήστε το Τερματικό POS πιέζοντας συγχρόνως τα κουμπιά κίτρινου και κουκκίδας. Στη συνέχεια, ανοίξτε το πίσω κάλυμμα του τερματικού, αφαιρέστε και, στη συνέχεια, τοποθετήστε ξανά την κάρτα SIM. Γυρίστε το τερματικό σας πιέζοντας το πράσινο κουμπί. Εάν αυτά τα μέτρα δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης στο 7777 6622.